{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.190 visninger | Oprettet:

Køb aldrig bil her! {{forumTopicSubject}}

Jeg købte mig en fin 206 s16 som skulle ha kørt lidt og han skrev under på der ingen gæld var i bilen, men sagen er nu en helt anden smiley
bilen skulle ha kørt 136 tusind men bilen har rigtig kørt 267 tusind .
Den skulle være fri for gæld, men der er 10 tusind i gæld til metakst smiley
nu har jeg ringet i snart 3 mrd og forhandleren siger den er ved at blive stellet den gæld men der sker bare ikke noget!

Det her er hos bilbutikken haslev smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb aldrig bil her!
  • #1   11. sep 2012 Det der er han nu kendt for, bare vent til du skal ha lavet noget garanti arbejde, god fornøjelse.

• #2   11. sep 2012 vil denne sag kunne blive taget i retten ?

• #3   11. sep 2012 Det kunne jeg sagtens forestille mig ville være muligt. Manden har jo reelt set løjet og skrevet under på noget som slet ikke passer. Så umiddelbart have du da en rigtig god sag.

• #4   11. sep 2012 Tror bare ville køre op til ham og true ham lidt på livet..!!

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 32
    #5   11. sep 2012 Det med km tallet er bedrageri hvis det kan bevises evt fra gl ejer så det er nok meget nemmere og billigere med politianmeldelse så fremsætter du bare et erstatningskrav når sagen kommer for retten

Ellers kan du køre retssag på alt her i Danmark bare du har penge til betaling af retssagens omkostninger

• #6   11. sep 2012 km tal kan du ikke gøre noget ved, medmindre du kan bevise at han har vidst det..

gælden skal selvf slettes!!

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#7   11. sep 2012 Mirza Selvfølgelig kan det bevises hvis den gamle ejer har solgt bilen til bilbutikken med et km tal på 267.000 og bilbutikken sælger den videre med et km tal på 136.000 Det tager politiet 5 minutter at finde den gamle ejer

• #8   11. sep 2012 ikke noget med at true!

du tager fint op og fortæller sagen. og tager dokumentation med (nummerplade.net) der kan du printe bilens kmstand og gæld ud, også tager du det papir han har underkskrevet på. og hvis han ikke makker ret.

siger du pænt, tak for din tid, og tager over til forbrugerklagenævnet, åbner en sag hvad han ender med at betale det hele, også får du erstatning.

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#9   11. sep 2012 Rene W Det koster ca 5000 for en civil retssag som sagsøger skal lægge ud
    Politianmeldelsen er gratis og du får samme erstatning så er det da dumt at køre en civil retssag

• #10   11. sep 2012 Jeg syntes at du skal gå til forbrugerklagenævnet

• #11   11. sep 2012 har slut seddel hvor der står 136 tusind og ingen gæld

• #12   11. sep 2012 Du anmelder ham bare for svindel til politiet så køre de sagen for dig

• #13   11. sep 2012 Så har du den bedste sag, se at få ham meldt.

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#14   11. sep 2012 Jeg ville altså gå til politiet alt andet forbrugerklagenævn, civil retssag tager meget meget lang tid samtidig koster civil retssag penge og forbrugerklagenævnet siger du skal sidde og skrive en masse til dem (begge dele pisse besværligt)

Lad politiet ordne det hvis han dømmes for mange lignende sager kommer han i fængsel men hvis nogen bruger andre metoder forbrugerklagenævn civile retssager kommer alle forhold jo ikke frem i en straffesag jo flere sager i en straffesag jo længere straffes han

• #15   11. sep 2012 Politiet har sgu da ikke tid til sådan noget ..

Det er det som der findes store fyrer til nede fra træningscenteret ! du skal bare sige at han bilforhandleren gemmer proteinbarer på ham! smiley så kommer de smiley .

Ej, tror du får en lang kamp hvis du skal igennem politiet.. man kan bare se med noget som så vigtigt med børnesager.. kan gå flere år, selvom det hele starter hos politiet ! smiley

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#16   11. sep 2012 Men husk at fremsætte dit erstatningskrav i retten (hvad bilen er mindre værd med det høje km tal) hvis du ikke fremsætter erstatningskravet får du ingen erstatning
    I straffesager skal den dømte betale erstatningen inden 14 dage

• #17   11. sep 2012 Politiet næste stop - Det er bedrageri!

Man må IKKE sælge en bil med gæld i - man må IKKE skrue km. tælleren 130.000 km tilbage, kunden SKAL have at vide den rigtige km. stand.

Hvis Politiet ikke vil tage sig af det pga. ? ? ? (ikke tid osv) - så er det til Statsadvokaten, så skal han/hun nok fortælle Politiet hvad de skal lave og ikke lave.

• #18   11. sep 2012 Tag en snak med en god advokat om sagen, de kan vejlede
    dig, om hvordan du står i denne sag.
    Glem alt om at true eller pudse dem fra det lokale trænings center
    da det kan stille dig i en dårlig position.

• #19   11. sep 2012 Du bruger bare den gratis retshjælp.. så koster det dig ikke en skid. og så længe du kan bevise at den bil han har solgt dig har kørt længere end han har sagt så har du en god sag.. Og hvis han så også selv er blevet snydt må han så selv køre en retssag mod tidligere ejer.. du skal bare forholde dig til ham. Så henvend dig til den gratis retshjælp, så kan de gratis fortælle dig om du har en god sag. Min Søster og Svoger har været igennem netop det her, bar med en privat person i stedet.. og de vandt sagen..

• #20   11. sep 2012 du har ret til 15 min GRATIS Advokat hjælp
    så hvorfor ikke lige spørge hvordan du er stillet i sådan en sag ?

kan stærkt anbefale dem her : http://www.forumadvokater.dk/

• #21   11. sep 2012 Jeg ville melde mig ind i FDM, og tá den med dem. De kører sådan en sag på rutinen

• #22   11. sep 2012 Det tager alt for lang tid....!! vi snakker år..

Du tager et par gutter op til ham, og du har det fulde beløb tilbage eller en god kompensionen tilbage....

I danmark er der alt for mange smuthuller i loven og retsager til at den sag kan betale dig..

Men mindre man er på kontanthjælp/førtidspension, og ikke har en skid at lave.... så er det bare at køre sagen fuldt ud.. for du har en god sag, med dokumentationen på din side...

• #23   11. sep 2012 SÅ RET SKAL OGSÅ VÆRE RET. SAGEN SKAL ALTID HØRES FRA 2 SIDER.

Det ligger sådan jannick har købet bilen den 31.08.2011, hvor han køber bile fri og ubehæftet , rigtig ja og km 136.000 km å klokken, rigtig ja. der er vi helt enige alle sammen. da jannick henvender sig til os 27.06.2012 bliver vi klar over sagen. og siger til ham det er en fejl sikkert, vi undersøger sagen, DA VI KAN KØBT BILEN HOS ET INKASSO FIRMA MCIHAEL OLSEN OG PARTNER WWW.MOP.DK og fimder ud af den er sandt, hvad gør vi nu .Mop har ikke fået slettet al pantet fra tidliger ejer, efter de har hentet bilen som han ikke havede betalt, noget har krydset hinannaen siger de, og ville tage sig af sagen. Der ligger den nu. Da vi køber bilen af Mop har bilen køre 136.000 km som der også står i deres system og at der er gæld i bilen bliver altid slettet fra dem, da de lever af det. vi har ringet mange gange til dem så sent som i dag, den skal i foderetten for og blive slettet, og det tager desværre tid. ang km. forhloder vi os til hvad der skår på papirne og på bilen ved vores modtagelse.
    Hartmann: du skriver det er han nu kendt for????? dette er den 1 sag vi har, og håber ikke vi kommer til den igen.
    SOM JANNICK HAR FÅET AF VIDE NÅR PANTET ER SLETTET, FÅR HAN NOGET GODT GØRELSE FOR KM. VI ER IKKE SVINDLER.

• #24   11. sep 2012 lige en ting til bilen skulle have kørt såmeget????? ved jeg ikke hvordan han kommer til så tidliger synrapportet
    http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Vin=VF32HNFUF41508578

• #25   11. sep 2012 autotuning N..

og hvad er det jeg lige skriver ?? jeg siger at han ikke kan gøre noget ved det medmindre han kan bevise.. så hvis han kan det så er det fint.. det kan være den er spolet tilbage for 5 år siden

• #26   11. sep 2012 ja der er altid 2 sider smiley

• #27   11. sep 2012 Johnny C

Skide godt comeback :o)

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#28   11. sep 2012 Efter hvad jeg kan se på trafikstyrelsens side havde bilen den 14/8 2012 kørt 155.000 så det kan ikke være længe siden at den har fået rettet speedometeret
    det er kun 1 måned siden hvem mon var ejer af bilen der tror ikke MOP har rettet det

• #29   11. sep 2012 jannick har ejet bilen siden 31-08.2011 som han stadig gør

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#30   11. sep 2012 Johnny C
    Synes det er fint at du forsvarer dig, det med de 267.000 km som køber skriver er nok også forkert, men synes at hvis man køber en bil hos en forhandler bør man kunne stole på km tæller, selvfølgelig kan en sådan være sat tilbage tidligere
    men hvis det er forhandleren der gør det synes jeg det er noget svineri.

• #31   11. sep 2012 giver dig helt ret jeg kunne aldrig finde på det selv hverken privar eller som firma og vi har heller ikke gjordt det .

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#32   11. sep 2012 Nej det er ikke bilbutikken der har lavet det Johnny C har ret
    men der er laver noget speedometer plat mellem 2005 og 2008, tror ikke det er bilbutikken
    Mht pantet kan det godt tage lidt tid at få det slettet det er set før

• #33   11. sep 2012 http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Vin=VF32HNFUF41508578

har talt med ham der har haft bilen i 07 der havde den kørt 187 tusind og det en del år siden jo.
    Håber det her har været med til at sætte gang i sagen så jeg kan få nogle penge tilbage. har kæmpet i snart 3 mdr føler virkelig ikke der sker noget, de bliver bare ved med at sige ring igen næste onsdag.
    Panten fik jeg afvide fra starten var en fejl og vil blive slettet inden for 14 dage , men nu der gået 3 mdr snart. ligesom med km-tallet det sagde de nok bare var en fejl fra syns-hallen. men det var det så heller ikke.

• #34   11. sep 2012 Føler mig bare snydt og er meget skuffet over det her, Johnny giver ikke personligt dig skylden men det jer som firma som må tage ansvaret og kører sag mod den gamle ejer eller det firma i har købt bilen, så vi kan afslutte vores sag og jeg kan få nogle penge tilbage.

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#35   11. sep 2012 Kan godt se problemet men hvis bilbutikken har handlet i god tro er der ikke meget at komme efter her, og når bilen er købt gennem et advokatfirma (med pant i) er det ret sandsynligt at det tinglyste pant er taget i bilen på vegne af advokatfirmaet fordi den gamle ejer ikke har kunnet betale et eller andet
    Man har så glemt at få pantet slettet, men du har selvfølgelig krav på at det bliver slettet

• #36   11. sep 2012 men fra bilbutikken side sagde de at hvis panten ikke blev slettet ville de betale og få slettet den men intet er sket jo

• #37   11. sep 2012 hov hov........vi har aldrig sagt vi ville betale. vi har sagt pantet nok skal blive slettet men det er ikk noget vi kan gøre, det er advokat firmaet der skal, som de har sagt de er i gang med. MEN VI KAN IKKE GØRE ANDET, END DET VI GØR. RINGER TIL DEM HELE TIDEN. VI HAR FÅET AFVIDE I DAG AT DE SKAL GENOPTAGE SAGEN I FORDRETTEN...FORFRA IGEN OG DET TAGER DESVÆRRE TID.
    og den 19-11-2007 har bilen kørt 150.000 km ifølge synsrapporter så det forstår jeg ikke han siger. 187.000 km. det er nok ham der siger forkert ellers er det ham der svindler.

• #38   11. sep 2012 JO JEG TAGER DET LIDT PERSONLIGT DA DET ER MIT FIRMA DU SVINER TIL I ET FORUM, DERFOR FORKLARE JEG MIG, SÅ FOLK KAN FÅ 2 SIDER AF SAGEN.

• #39   11. sep 2012 Hovhov Johnny c Din far Rene har sagt i telefonen hvis i ikke kunne få slettet det vil i betale den! og det skulle jeg være helt sikker på ! jeg kom ikke til at skulle betale den gæld så stop med det der!

• #40   11. sep 2012 Bortset fra det, er det så ikke lidt dårlig stil at hænge et firma ud i et forum på den måde?

Det er så vidt jeg husker imod reglerne for BG.

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#41   11. sep 2012 Uanset hvor mange gange du betaler bliver pantet ikke automatisk slettet
    Der skal en anmodning til fra det firma/person som har pantet

• #42   11. sep 2012 Men du kommer ikke uden om det din far har sagt, i stod for den gæld og jeg kom ikke til at skulle betale den! hvis de ikke kunne slette de 10 tusind kr ! så nu stopper du Johnny!

• Kasper F
    Kasper F Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 143
    #43   11. sep 2012 Hvis du er blevet taget i røven, så kør en sag mod ham. Hvis han har fusket med talene og gælden på slutsedlen, så har du alt at vinde.
    Røvhullet kommer til at lade handlen gå tilbage, og hvis han ikke gør det frivilligt, kommer det til at ske rettens vej. Plus han kommer til at stå for sagsomkostningerne.

• autotuning N
    autotuning N Tilmeldt:
    jun 2012

#44   11. sep 2012 Prøv selv at ringe til firmaet metakst og forklar situationen at bilen er købt af Bilbutikken som har købt den af Advokatfirmaet Michael Olsen og Partnere
    Hvad de havde tænkt sig at gøre ved det tinglyste pant i bilen
    Hvis de ikke går ind og sletter det er det jo dem du skal komme efter

• #45   11. sep 2012 Nu jeg selv mekaniker og jeg har aldrig været ude for det tager snart 3 mdr for at slette en gæld! og at en forhandler påstår syns-hallen har skrevet forkert 2 gange til syn. jeg har talt med den gamle ejer , da han havde den havde den kørt 187 tusind i 07 . evt gå herind der er den
    www.hi-speed.dk gå ind i galleri model 206 så hedder han Gregers 206 S16
    ham har jeg talt med , da det var hans bil.

• #46   11. sep 2012 Jeg står med en slut-seddel hvor der står kørt 136 tusind og ingen gæld . og den er skrevet under af bilbutikken RENE det Johnnys far. Og Johnnys far sagde at jeg med sikkerhed ikke vil komme til at betale den gæld! jeg talte med johnnys far da Johnny var på ferie. Ved ikke hvorfor Johnny skal tage sagen når bilen er købt af hans far Rene fra bilbutikken.

• #47   11. sep 2012 JA VI HAR SAGT AT DET PANT SKAL NOK BLIVE SLETTET, OG VI STÅR INDE FOR AT FÅ DET SLETTET. OG KLART DU IKKE SKAL BETALE. SOM SAGT BILEN ER KØBT HOS ET INKASSO FIRMA (MOP) OG DE ER I GANG, DET GÅR NOK IKKE HURTIGER VED OG OPRETTE ET FORUM OG ADVARE FOLK OM NOGET DER ER STYR PÅ. TING TAGER DESVÆRRE TID. JEG ER KED AF DU ER EN UHELDIG KUNDE MED DENNE OPLEVELSE. VI HAR DREVET FIRMA SIDEN 2001 og solgt over 1000 biler alle uden problemer af nogen art... vi lukker den her, vi er i gang med sagen go dag.

• #48   11. sep 2012 forstår ikke hvorfor du tager din fars sag, når det er din far jeg har snakket med, og købt bilen af. Du kan ikke ane hvad mig og din far har aftalt..

• #49   11. sep 2012 Nu er det sådan det er vores firma. Og jeg er salg og køb og hvad dertil høre . Rene har værksted delen. Derfor.

• #50   11. sep 2012 Drålig stil at hænge Johnnys firma ud på den måde..
    Hvor får du de 267xxx km fra?

• #51   11. sep 2012 Han fortæller om sin oplevelse hos et firma, det er sku da kun rart der er nogen som fortæller om sine oplevelser.. uanset om den er god eller dårlig..

dårlig stil.. det forstår jeg slet ikke...

Johnny er bare heldig at have sit på det tørre bortset fra at hans kunde er utilfreds, men disse hændelser kan man ikke gøre noget ved.
    og det er da kun fedt at vi fik en forklaring på hvordan det skete, fra begge sider...

så jeg syns da flere firmaer som har uheldige kunder skal stille sig frem så man får debatten... og ikke man bare sviner til, som jeg nu heller ikke syns han har gjort...

hvis jeg bliver snydt et sted fortæller jeg alle jeg møder, at de aldrig skal handle der nogensinde....

• #52   11. sep 2012 Mike L, hvis du tjekker nummerplade oplysningerne, så kan du se den er oppe på 187.000 på et tidspunkt, og ved næste syn er den nede på 101.000 km . Men man kan jo se det er ved den ejer med nr. plade XX57899 som har stillet på km-tal inden salg?

• #53   11. sep 2012 187.000 km hvor ser du det. Jeg kan se 150.000 km den 19-11-2007 og så der efter 101.000 km. hvilken side ser du det på?

• #54   11. sep 2012 Beklager, var mig der har blandet noget sammen. Var selvfølgelig 150.000km. Ved ikke hvor jeg lige fik 187.00 km fra.

• #55   11. sep 2012 Har også mit på det rene ! Har papir på den kun skulle ha kørt 136 da jeg købte den! Og den var uden gæld med det passede ikke, alt dette blev jeg ikke oplyst om inden jeg købte bilen ! Kan godt være det ikke er deres firma der fusker , men de må give en tilbage betaling . Ang km tal , og se og få den gæld væk

• #56   11. sep 2012 Men 150 tusind i 07 det også snart 6 år siden ! Den har kørt meget mere nu det helt sikkert

• #58   11. sep 2012 Ja vil jeg også mene eller bare få de 4 tusind tilbage som jeg kræver ? Det så lidt penge også den sag ude af verden smiley har forlangt små 4 tusind fordi der snydt så meget med km tallet

• #59   11. sep 2012 Hvis de ikke har vidst noget om det er det da lige i overkanten at sige de har snydt dig. De har solgt bilen i den tro at den ikke har gået længere, og sådan er det.
    Med hensyn til gælden i bilen lyder det til at der bliver arbejdet på sagen, men som sagt tager den slags sager tid.
    Så synes du skal slappe lidt af smiley

• #60   11. sep 2012 4000kr er ikke meget når man tænker på det lort der er lavet ! Uanset om det er firmaet der har fusket eller ej . Jeg ville kræve at handlen skal gå tilbage pga. Din bil integereret værd nu når man ikke ved hvad den rigtigt har kørt ! Mister du meget stort på næste gang du skal sælge den ! Det er også et useriøst firma der ikke tjekker bilen. De har alle muligheder for at kunne slå det op

• #61   11. sep 2012 Audi A4--

Du har mere end ret til at være tosset.. du har fået en vare som ikke har været i orden.. forhandleren burde ikke sælge biler som ikke de kender historien på, de burde have fundet ud af det og ikke dig..

havde de gået bilen igennem var dette jo aldrig sket, så kan godt forstå du er tosset.. det havde jeg sku også været...!!!

jeg var ikke slappet af, havde ringet hver dag... men sådan er jeg...

• #62   11. sep 2012 Ringer også til Johnny ham som også skriver her , har sagt jeg skal have små 4 tusind tilbage da det ikke passer km tallet , også vil jeg have den gæld slettet som de nu har lovet mig i snart 3 mdr men intet er sket. De har vidst der var gæld i bilen det jeg næsten sikker på smiley og de har lovet mig det nok snart skal blive slettet, men det har Johnny sagt 30 gange nu !

• #63   11. sep 2012 De siger også de lige meget om min Peugeot havde kørt 136 eller 236 tusind , de siger det ikke betyder noget med det fordi bilen er 11 år gammel, det giver jeg dem slet ikke ret i ! Havde aldrig købt bilen hvis jeg vidste den havde kørt så meget .

• #65   11. sep 2012 det er godt der så mange der følger med i debatten, men kan i ikke godt læse hvad der bliver skrevet før i skriver, det ville være fedt. som daniel skriver, vi skal tjekke vores biler,,, ja her rigtig. Men da bilen er købt hos et inkasso firma hvor vi er oplyst om hvad bilen har kørt og alt pant bliver slettet på sager fra dem som det altid gør stoler vi på dem, har godt nok handler mange biler med dem for og slippe for sådan noget, man alle kan lave fejl. og vi får også rettet op på fejlen. Og det med og lade handlen gå tilbage??? bilen en købt for 1 år siden og har køre ca 23000 km siden den blev købt. hvad koster det

• #66   11. sep 2012 Ja men så betal mig de 4 tusind kr så slipper i for alt det her ! Så har i også sagt det jeres fejl i ikke har tjekket pant og km tal og derfor giver mig 4 tilbage . Det kan ikke være så svært ! I skal jo nok få slettet den gæld det siger i selv

• #67   11. sep 2012 Og for mig er det ikke lige meget om bilen har kørt 136 eller 236 !

• #68   11. sep 2012 jeg kan også godt se det fra din johnny... smiley

• #69   11. sep 2012 Slet nu bare den gæld og betal mig de 4 tilbage smiley så det ude af verden .

• #70   11. sep 2012 Du har en sag der som du 100 % sikkert vinder. Jeg ville tage fat i politiet evt en advokat.

• #71   11. sep 2012 Er ret lige glad om jeg har kørt i bilen ! Købte kun den Peugeot fordi den havde kørt så lidt ! Gav 29 tusind for den , så 4 tusind er ikke meget jeg skal have tilbage ! Og det må være min ret !

• #72   11. sep 2012 Har en super advokat smiley har kontakt med ham! Også bliver det politiet og FDM og Dagbladet , det sølle 4 tusind jeg vil have tilbage som de ikke vil af med , det syntes jeg folk skal hører om .

• #73   11. sep 2012 og så ender det sikkert med at de skal tage bilen tilbage + betale for retsagen og din advokat og derud over for de omkostninger det må have kostet dig smiley så prøv at tage fat på en advokat.

• #74   11. sep 2012 Forskellen skal vel beregnes ud fra prisforskellen?
    Tag denne : http://www.dba.dk/peugeot-206-16-edition-s16/id-85627579/ har kørt 261000 koster 23500
    Og denne : http://www.dba.dk/peugeot-206-3-doers-01/id-83432058/ kørt 137000 koster 41999 .
    BEGGE er privathandel, ergo ville forskellen være det samme hos en forhandler.
    Hvis tager og laver lidt regning 41999-23500=18499 kr !
    Ergo må DU Johnny, stå til regnskab for 18499 kr.

• #75   11. sep 2012 Du skal squ ikke have nogle 4000 kr du skal da have dine penge tilbage for bilen. :).

• #77   11. sep 2012 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/peugeot/206/16-s16/1333848

hvad med denne til 22.900 kr med 175.000 km

• #78   11. sep 2012 Johnny nu snakker vi ikke om hvad den er værd nu ! Men hvad jeg gav for bilen i en tro om den var uden pant som i skrev under på og kun kørt 136 tusind som i også skrev under på , tænk i en forhandler og behandler jeres kunder sådan ! Er hos Citroen der får vi afvide kunden altid har ret ! Og dem behandler vi godt !

• #79   11. sep 2012 Johnny nu snakker vi ikke om hvad de står til nu ! Men hvad jeg gav for den !! Nu prøver du igen , at komme udenom og slippe billigt !

• #80   11. sep 2012 Johnny betal nu bare de 4 tusind som din far også slev sagde . Så virker du som en troværdig forhandler .

• #81   11. sep 2012 vi har da heller sagt dig imod, har vi det, jeg kan bare ikke gøre det hurtiger end retten gør det til. ja hvad du gav for bilen kan du da heller ikke brokke dig over du gav 29.000 kr for et år siden.

• #82   11. sep 2012 Ahhh.. ved altså ikke helt rigtig med penge tilbage...

jeg tror ikke jeg havde betalt penge tilbage, når køber kommer efter 1 år..
    havde det været i weekenden køber havde hentet bilen, så kan man snakke om det. men det er altså alt for sent 1 år efter...

kan godt forstå johnny ikke betaler det fulde tilbage, et plaster på såret måske..

• #83   11. sep 2012 Men til jer andre ,
    Hvis jeg sætter politiet på sagen
    Og min advokat. . Sender min sag til ham
    Også tager jeg fat i FDM med hele sagen
    Og skriver til div dagblade så kan der komme lys på sagen ! Og deres måde at behandle kunder på, og ikke kan betale sølle 4 tusind .

• #84   11. sep 2012 Forlanger også kun 4 tusind ! Men panten og km tal blev først opdaget for 3 mdr siden da bilen skulle til syn og da jeg tale med ham der havde haft bilen , hvis jeg havde vidst det , havde jeg ringet til Johnny med det samme

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #85   11. sep 2012 Johnny: Hvis I ikke har lukket den her sag med kilometer fusk for 4000 kroner har i skudt jer selv i benet. Det havde været så nådigt sluppet. Uanset hvad du googler dig frem til står I med en tabersag

A4: Find en god advokat og få noget rådgivning hvor du står. Jeg tror din sag er god. Drop at gøre krav på de 4000 før du har snakket med advokat.
    Drop alt den snak om dagblade. Du virker som en forsmået pigebarn når du truer med sådan noget pjat. Hold dig til det saglige

• #86   11. sep 2012 som jeg har saget til Jannick han får nogle penge tilbage, når sagen med pantet er afsluttet. vi ved jo ikke om mop kommer og siger de skal have bilen tilbage. så er det jo lidt dumt og have betalt nogle penge til Jannick. hvis Jannick for penge for bilen også. Så Jannick nu skriver jeg det, når sagen er afsluttet finder vi ud af det, jeg er ikke urimlig.

• #87   11. sep 2012 Men denne sag slutter aldrig smiley du kan give mig de 4 tusind og slå dem fra i sidste ende . Fatter ikke vi skal gå i så små sko

• #88   11. sep 2012 forhandler betaler pant :)?

• #89   11. sep 2012 Det har han da lovet , ellers vil han få slettet panten .

• #91   12. sep 2012 Jeg kunne godt forestille mig det er en sur situation det her, men ville ikke ligefrem nævne sælger osv med navn og det hele. Hvis jeg havde været dig, havde jeg meldt mig ind i FDM og fået dem til at kigge handlen igennem allerede efter 1 uge. Så havde det også gået mere eller mindre gnidningsfrit er jeg sikker på.

Når det så er sagt, så er det jo ligemeget hvem af dem som har solgt dig bilen, det er samme firma. Man burde også selv undersøge om der er tidligere gæld i bilen osv, det tager ikke lang tid at finde ud af, nu ved jeg godt man tit bare ikke undersøger dette, men så lære man af sine fejl.

Må igen bare sige, jeg ville ringe til FDM, de ville nok mere end gerne hjælpe dig såfremt du melder dig ind med det samme.

• #92   13. sep 2012 Ser ud som om køber har hængt lidt i bremsen her. Den kunne blive afvist ved retten pga passivitet fra køber.

• #93   9. okt 2012 smask idioten en med et boltræ og bræk hans fingre og knep hans hun ,, så får han fandme nøjer på ;D

• #94   9. okt 2012 Audi A4 du takler det helt forkert,

jo det med pant det tager tid, har selv købt en skadet bil af forsikringen (skadet) som ellers siges de ikke kan hvis der er pant i dog var der pant i for over 180000kr og med en salgs værdi på 50000kr hænger det heller ikke for godt sammen, det tog 7 måneder inden vi havde styr på det, og det er sku lang tid og have en bil til at stå for jeg ikke ville sælge den med pant i, og bilen blev skam ikke mere vær på de 7 måneder, men man kan ikke vinde vær gang. smiley

lige nu har jeg os en sag kørene, med en bil jeg har solgt, den kørte pisse godt var nysynet osv osv,
    dog smadrede de motoren på 2 måneder ved at køre den varm så toppakningen smutte, ELLER DET PÅSTÅR DE. jeg kan ikke vide det da jeg bare fik en regning fra et andet værksted, hvor de havde skiftet motor osv 30000kr,
    kontakter så køber og forklare dem sådan hænger det ikke sammen, jeg kunne da selv have lavet bilen for 4500kr,
    ( længer historie )

så havde de nu for fanden bare konytaktet mig inden de gjorde noget var de os bedre stillet,
    jeg skal nemlig ikke betale når køber køre på andre værksteder, uden at kontakte mig, og garantien bortfalder der ved også.

så nu køre de sag på det, men har heldigvis mit på det rene, dog er bilen os solgt som privat.. tro mig det er ikke det tummel vær som du gør det til.

så bedre at holde hovet kold og afvente, som johny skriver skal de jo lige have styr på dem de har fået bilen fra, så vent nu lige lidt og slap lidt af. smiley

• #95   30. nov 2012 hvis du melder det til politiet for svindel så køre de sagden for dig og så ender du nok i retten med ham om et par mdr du får alle udgifter dækket og han får en fin regning ganske enkelt har prøvet noget ligndene og det var sådan det foregik ..

• #96   1. dec 2012 Politiet rører sgu da ikke ved det! Det er en sælger længere nede i kæden der har afgivet urigtige oplysninger, det indrømmer de sikkert, så går der lidt tid med diverse skubben papirer rundt og så løser sagen sig.
    Kontakt ALTID den du har handlet med og afvent passende tid. Forvent ikke alt sker på 1 eller 2 dage, og jo flere led man skal bagud, jo længere tid går der.
    Har selv lige hentet min gamle patrol ved en mekaniker i går og smidt 16 kilo, men der er flere fejl som han bør rette, men nu tager han ikke telefonen mere, træls at man så skal til at køre ned og banke på.
    Men han skal jo have chancen inden jeg får en anden på sagen.

• #97   1. dec 2012 du har haft bilen i ca 1 år og du finder først ud af det nu.?

nå men, du har nu levet med der er gæld i bilen i den tid, du har haft den, og der er intet sket ved det. nu finder du ud af det, så går det sku nok der går x antal uger/mdr før det er slettet. firmaet har jo sagt de nok skal tage sig af det, du kan aldrig på nogen måde blive sat til ansvar for en gæld, når din bil er købt ved forhandler... SLAP AF MAN..!

4000kr for de km, havde jeg så ikke gået med til, forstår slet ik du kun forlanger det, det tyder på, den bliv har kørt langt over 300000km. (man ved det ik) men ihvertfald 130000km mere, end du har vidst. altså dobbelt op.

og forstår slet ik dit indlæg, du har en dialog igang med firmaet, og du er ik blivet afvist. du ødelægger netop det hele for dig selv nu, efter dette her, da firmaet er bekendt med dette indlæg. sådan nogen sager plejer man nu at gå til advokat med, ik til BG.

• #98   2. dec 2012 Brian L:
    Du kender åbenbart ikke loven. Hvis der er gæld i bilen, så er den mand der ejer bilen den der har gælden, uanset om han er blevet snydt eller ej. Alle der er blevet klar over de har købt en bil med gæld i skal ALTID gå direkte tilbage til den de har handlet med, selvom man jo egentlig burde gå direkte til den der har solgt den første gang, men sådan er det nu bare ikke, desværre.

• #99   2. dec 2012 Købte selv engang en Kawa Z900/1000 1977, den havde jeg i et år og så fik jeg brev fra en bank i Rønde at de skulle have kr 11.000 bla bla bla ellers ville politiet komme og hente MCen, mage til formulering fra en bank. Jeg henviste pr brev til politiets hittegods afd og hørte aldrig siden fra den bank. Kawa har jo stået hos hittegods mindst 3 mdr og hvis den så havde været meldt stjålet, så var den gået tilbage til banken. Problemet at den var efterladt med motorstop i vejkanten, Falck fjernede den på polisens foranledning, skrev til ejer at han kunne få den udleveret, han reagerede ikke, hvorefter jeg x antal mdr senere gav 7.000 for den på politiauktion, langt under halv pris. (ca i 1985)

• #101   17. jan 2013 Følger lige med her..

• #102   17. jan 2013 Fik 3 tilbage

• Rene C
    Rene C Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 2
    #103   16. jun 2016 Kikker lige på denne snart gamle sag. Jeg er først kommet her på Bilgalleri her i år, men kan ikke lade være med at kommentere forløbet set i bakspejlet. Helt ærligt er der en del dybt useriøse og direkte fordummende kommentarer En skriver useriøs ikke at kontrollere om restgæld. Korrekt i alm. handel, men her er bilen købt på auktion via advokat firma som indestår for at all går korrekt til efter lov og moral.. Blbutikken har gjort 0,0 fejl. Vi er blot blevet svinet til og ingen undskyldning eller oprejsning fået.. mvh .Rene.

Kommentér på:
Køb aldrig bil her!

Annonce