{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

mekaniker regning {{forumTopicSubject}}

hej alle kloge hovder:D

Min kæreste har lige fået et bud på tlf på hendes bil der skulle laves vi fik et bud på 5500 og da han ringer efter delen er kommet ringer han og siger der bliver 10,000 og har kun givet 4 for bilen det kan han da ikke bare gøre nogle der har prøvet det samme har ikke lyst til og hente bilen nu men kan man det eller?? vi ringer til advokat imorgen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mekaniker regning
  • #1   22. aug 2010 det bud på 5500 har du det på papir hvis ikke er det noget pis

  • #2   22. aug 2010 Der kan jo hurtigt ske noget så det bliver væsentligt dyrere. Det prøver vi næsten dagligt.

    Men værkstedet bør ALTID ringe til jer og oplyse at det bliver dyrere end det der er blevet sagt.


  • #3   22. aug 2010 Jeg ville høre hvorfor det bliver så meget dyre, og hvis det er en dårlig grund, ville jeg hente bilen igen, hvis ikke de vil lave det, til den første aftalte pris.

  • #4   22. aug 2010 og man får ikke bilenfør man har betalt.. er det ik sådan

  • #5   22. aug 2010 Du kan da sagtens hente bilen hvis det ikk er blevet lavet endnu..

    Et tilbud må overskrides med en hvis procent (10 eller 20% så vidt jeg husker)
    - men hvis du ikk har det på papir er der ikke så meget og gøre ved det andet end og klage til din mekanikker og sige at det ikk kan passe..


  • #6   22. aug 2010 Hvad er det der skal laves?
    Det er ikke delen der kostede 5500,-???


  • #7   22. aug 2010 Han har lavet bilen UDEN at spørge om jeg ville ofre 10.000 på den gamle spand.....

    aller først ringede han og sagde det nok blev lidt dyrt altså mellem 5000-5400 hvor jeg siger i telefonen det var godt nok meget, og vi bliver enig om at jeg kan få lov at afbetale da jeg ikke står med så mange penge til bil pt. så han ved jo jeg syntes de 5 var meget, hvor der så går 3 dage så ringer han siger ja altså det er løbet lidt op godt nok, og han forklare alt muligt crap, og siger så det er løbet op i 10.000 kr. Hvad tænker jeg ? han siger så han nok burde have ringet, men de har arbejdet hele natten sagde han og at han havde enda slået 2500 af prisen....


    Men det giver da ikke manden ret til bare og lave videre, når han ved jeg ikke have vildt mange penge, og han kan se det ikke lig frem er en ny bil, mener jeg har givet 4 tusind for bilen, og hvis jeg viste der skulle ofres 10.000 jammen så havde jeg da købt en anden bil. har snakket med en der siger man skal prøve en advokat men hvad kan han gøre ?


  • #8   22. aug 2010 MB: nej han sagde det rente op i 5000-5400 kr. med reservedele fra en skrot handler, med arbejds timer og sådan måle apperater......

  • #9   22. aug 2010 Problemet med gamle biler er ofte at når man begynder at skille noget ad, så ryger med som regel mere med.. Og er det noget rigtigt lort bliver det til rigtig meget, og det er som næsten umuligt at samle igen hvis der ikke kommer nyt på. Det er sådanne dilemmaer en mekaniker somme tider står i.
    Uden af at vide hvad det er du får lavet fordi det har du ikke nævt endnu. Så kunne man jo have taget brugte dele da det holder bugettet nede..


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #10   22. aug 2010 Hvad har du bedt ham om at lave ?
    Og hvad har han lavet nu ?


Kommentér på:
mekaniker regning

Annonce