{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af bil nissan?
  • #2   1. feb 2012 Den kommer til at stå under mine forældre indtil jeg er færdig med min læreperiode.

• #5   1. feb 2012 Det er hver sin smag (-: Jeg synes den er meget fin i farven, men ja så længe bilen køre ordentlig er jeg tilfreds! Men er nissan et godt mærke ?

• #6   1. feb 2012 Det er så ulovligt, og direkte dumt..

Har du ikke råd til forsikringen, så drop det..

• #7   1. feb 2012 Ronni N ..

1, ligegyldig hvilken bil jeg køber kommer den til at stå i min mors navn, så længe jeg er i lære.

Og hun har snakket med forsikringen og det blev omkring 1000 pr måned.

• #8   1. feb 2012 Ronni N
    Jeg har da også haft en bil i min fars navn?
    Det var ikke ulovligt smiley der var bare en registreret bruger under 25, og så er selvrisiko højere.

• #9   1. feb 2012 Forstår ikke hvorfor det skulle være ulovligt & dumt ?

• #10   1. feb 2012 Grunden til det skulle være ulovligt er jo nok fordi det er en form for forsikringsvindel.. Grunden til du gør det er jo nok for at undgå at betale noget du egentlig burde betale. Og det er sidst jeg kiggede en form for svindel/bedrag. Det er bare svært at bevise. Medmindre de overvåger dig og ser du er den primære/eneste bruger af bilen, så mener jeg vidst nok de kan bonge dig på det. Men er ikke sikker på noget så. <- Men det ville os kræve en stor indsats fra dit forsikringsselskab. Eller rettere, din mors.

Men har kendt/kender folk der laver samme "stunt" uden problemer, og du kan os godt blive stoppet af politiet uden de giver dig noget for det af hvad jeg ved, da de jo ikke direkte kan bevise du ikke bare har lånt den af ejeren i den sitation.

• #11   1. feb 2012 Jeg er blevet stoppet før i min mors bil, ikke at jeg lavede noget kriminelt men ja (:

De kan jo ikke sige noget til det, det ville jo svare til at jeg nærmest ikke kunne låne mine forældres bil?

• #12   1. feb 2012 Mener nu at så længe det er samme adresse så er det ikke ulovligt, når han står som bruger af bilen, og det koster jo extra i premie, så hvofor skulle det være ulovligt

• #13   1. feb 2012 det er ulovligt hvis du ikke står som bruger... det er dokumentfalsk... dumt fordi at forsikringen kan nægte at dække hvis uheldet er ude...

men til 1.000kr i måneden sparer du ikke noget, det koster forsikringen også selv hvis det er i eget navn...

men en NIssan Primera er en rigtig fin bil... vil selv have en igen...

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #14   1. feb 2012 Nissan laver nogle fine biler.

Mht forsikring. så er det urimelig dyrt at starte som ung med bil. uanset om man er 18 eller 28.

Køb omgående en lille motorcykel 125cc gerne en kina. den kan ansvarsforsikres for under 2500/år som ny starter og efter 3 år (når læretiden er forbi) så er du elitebilist.

Det er den ABSOLUT billigste måde, og du bør starte allerede idag, så du hurtigst muligt kan få bilen i eget navn.

Jeg vil også råde dig til ikke at tegne kasko på en bil til 30k. det er alt for dyrt i forhold til hvad man får igen ved en skade.

//Brian.

• #15   1. feb 2012 Hej Brian.

Det er også uden kasko!
    - Og sjovt du siger det for overvejer også at købe en kina cykel! Men jeg vil ikke vente med bil til om 3 år.

• #16   1. feb 2012 allerede efter 1 år bliver forsikringpræmien næsten halveret...

• #17   1. feb 2012 jav 11for min første bil... ville mene du kan snakke med rigitg mange selvskaber om pris... hvis du få den under 12000 om året ja så det jo billiger end 1000kr om måneden

• #18   1. feb 2012 Kertil. Det er både for vægtafgift og selvrisiko mener jeg

• #19   1. feb 2012 Hvis det koster 12.000 kr/år at have den i ren ansvar, så lad være med at tegne forsikring i din mors navn, for du får bare problemer med at overføre din anciennitet. Til den pris, så kan du selv ansvarsforsikre bilen, og jeg vil mene du endda kan få det endnu billigere, hvis du gider bruge tiden på at ringe rundt.

Men det er ulovligt at forsikre i andet navn end dit eget, hvis du er den primære bruger. Det vil sige, hvis du er skrevet som primær bruger, så vil forsikringspræmien afspejle dette, men du kan risikere at du ikke kan få din anciennitet med dig.

Hvis du ikke står som bruger, men alligevel er den primære bruger, så kan du risikere at de intet vil dække, hvis uheldet er ude.
    De kan meget nemt finde ud af det, for det kræver ikke den store detektiv. De kan bare spørge naboer, skole, arbejdsplads, venner, bekendte eller andre. Eller de kan se at du kører i skole i bilen hver dag. Dette er ikke et problem hvis du er registreret som primær bruger, men hvis du ikke er det, så bliver det et problem.

Derudover kan de også se på bilen om det er sandsynligt at det er din mors. Hvem har betalt bilen? Hvem betaler forsikring, vægtafgift og benzin?
    Og hvor sandsynligt er det at din mor vil have 18" alufælge, sænkning og stort anlæg i bilen?

Hvis uheldet er ude, og politiet kommer, og du så bliver spurgt, hvis bil er det? Husker du så at svare at det er din mors bil?

Alt andet lige, så er der ingen fordel ved at forsikre i andet end ens eget navn, medmindre man vil svindle.

• #20   1. feb 2012 selvrisiko er ikke noget du skal betale hver måned, men derimod det du selv skal betale hvis uheldet er ude...

præmien er det du skal betale...

• #21   1. feb 2012 mit navn er uden R. men fiar nok .giver selv 970 for ansvar på bil og motorcykel. + vægt afgift på begge biler.. men ring rundt og spørg. det kan være du spare noget eller finder frem til at du for 200kr mere kan forsikre i ejet navn

• #22   1. feb 2012 Det er IKKE ulovligt, han må sgu gerne køre sin forældres bil.. selvrisikoen er bare en anden, det kan være de ikke vil dække kaskoen, men ansvarsforsikringen skal dække..!

• #23   1. feb 2012 Mirza A >> Hvis han er daglig bruger af bilen, så dækker de i første omgang, men han risikerer at få et erstatningskrav, fordi det er svindel.
    Hvis du kører dine forældres bil en gang i mellem, så er du heller ikke den daglige bruger, og det er ikke din bil. Og det vil alle og enhver kunne bevidne at det ikke er.

• #24   1. feb 2012 altså så dyrt er det da heller ikk at forsikre en bil medd over 100hk jeg forsikrede min carina e med 116hk for 10.000 ca det første år jeg skulle have min egen forsikring..

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #25   1. feb 2012 Casper du skal ikke vente 3 år.

Køb bil nu og forsikrer dig gennem mor smiley

men køb samtidigt en gammer rusten kina mc og få din ancenitet på den de næste 3 å. hvorpå du så sælger mcen igen og får bilen over i eget navn..

//Brian

• #26   1. feb 2012 Kom dog abre igang med at forsikre den i dit eget navn...
    Mange steder vil de gerne forsikre den i dit eget navn til omkring 10.000 om året, så det er bare at ringe rundt og så er du 100% sikker på det er lovligt smiley

Kommentér på:
Valg af bil nissan?

Annonce