{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

Valg af bil - Volvo, Mercedes, helt tredie? {{forumTopicSubject}}

Hey. Skal til at købe bil. Har idag været ude og teste MB 211 fra '03, en 320 CDI(stc./145.000 km/fuld service/Classic) og en Volvo XC70 fra '07 med D5-motor(145.000 km/fuld service). Begge biler kørte fint, ingen mislyde eller andet som får alarmklokkerne til at ringe - og begge biler var velpassede og uden videre tegn på slid udover normal patinering. Begge står ved forhandlere. Mercedes til 129.000,- SEK og Volvo til 169.000,- SEK. Jeg har læst lidt om begge biler, hvad jeg har kunnet finde, fejl og plusser og minusser og sådan, nu vil jeg så lige høre om der er nogen herinde der har en mening, erfaring, holdning til de to modeller, så jeg måske bliver klogere på hvad jeg skal passe på? Og hvis der er andre alternative bud på biler i den størrelse(stc skal det være, helst også diesel), så tager jeg hjertens gerne imod gode og kvalificerede bud. Volvo V70 er også i tankerne, også diesel og hvis det er til at finde brugt også med automatgear - lidt enklere at finde herovre i Sverige hvor jeg bor, da det er den mest solgte model, V70'eren. Nå, håber der er nogen gode bud og fif at hente :o)
Venlig hilsen,
Anders Klingenberg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af bil - Volvo, Mercedes, helt tredie?
  • Bjarke O
    Bjarke O Online Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 286 Svar: 4.892
    #1   10. apr 2012 Mercedes går man aldrig galt med smiley den har også fedeste design. Dog er der jo 4 års forskel på de to biler.

• #2   10. apr 2012 Jeps, MB'en glider også mere elegant end Volvo'en som er en anelse grovere i karakteren. Jeg frygter kun evt. dumme fejl som jeg kan have overset. Jeg går jo og bilder mig ind at MB toppede med 124'eren, men 211 burde vist være ok kvalitet også - den kørte i al fald godt. Volvo ved jeg for lidt om, kan dog læse at der har været lidt problemer med hjullejer og forhjulsophæng, men måske det er udbedret på sidste årgang af den serie - som var den jeg prøvede. Jo fire år der skiller dem, men begge var godt passet og med fuld service. Med MB slipper jeg så for eks. tandrem, men det er jo ikke altafgørende i valget.

• Bjarke O
    Bjarke O Online Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 286 Svar: 4.892
    #3   10. apr 2012 Har ikke hørt om fejl på W211'eren, den skulle være virkelig god. Havde personligt valgt Mercedes pga designet og måden den køre på smiley Volvo'en er dog også kvalitet ingen tvivl om det, meeen Volvoen ser dælme gammel ud smiley !

• #4   10. apr 2012 w211 skulle ikke have de store fejl.

Volvo blev vidst kåret til den mindst fejlfrie bil sidste år. Ved dog ikke hvilken model osv smiley

Personligt havde jeg valgt Merceren, men det er kun fordi jeg er mercer fan smiley

• Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 214
    #5   10. apr 2012 jeg havde nok valgt mercedes'en hvis jeg var dig ... jeg har selv en v70 fra 05 og den går nu godt ingen problemer der, men den har en venderadius som en lastbil og så syntes jeg gearskiftet i deres automatkasser ikke er så blødt som i fx mercedes. (har en 2,0T motor med automat i min v70)

Kommentér på:
Valg af bil - Volvo, Mercedes, helt tredie?

Annonce