{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

få firmaet ud i verdenen! hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Dette er ikke en reklame!

Jeg er for godt og vej 5 måneder siden
Startet op selvstændigt, jeg har haft rigeligt med arbejde til mig selv, men som i nok ved " mere vil have mere"
Og jeg vil derfor gerne udvide.

Jeg vil hører jeres erfaringer og meninger om hvilken form for reklame der fungere / har fungeret bedst for jer / jeres virksomhed.

Det vi laver er:
- Reklame bestilling og montering.
- facade arbejde.
- Fragt service i Europa.
- Flytteservice.
- Indlejning af folk til alle slags opgaver.
- Have / grønne arealer vedligeholdelse
- Rengøring af boligblokke.

Dette er ikke en reklame!

Hvordan havde i gjort?

Mvh Marc Andreasen // MP Media.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  få firmaet ud i verdenen! hjælp!
  • #1   3. feb 2014 facebook reklame? Google adwords?

• #2   3. feb 2014 Er det B to C, eller B to B der er jeres primære målgruppe ?

• #3   3. feb 2014 Lokale sponsorater og foreningsarbejde.

• #4   3. feb 2014 www.gopublic.dk

• #5   3. feb 2014 Jonas - forstår ikke lige din mening.

Facebook reklame er i brug.

Div. Sponsorater har jeg haft i tankerne..

• #6   3. feb 2014 Er det erhverv til erhverv eller er det erhverv til privat som er dem jeres salg primært er henvendt til ???

• #7   3. feb 2014 Det er både privat og erhverv.

• #8   3. feb 2014 evt blogge og evt radio eller avis og tv reklame kommer lidt an på budget smiley

• #9   3. feb 2014 Du har vel set det nye LED skærme med reklamer på,?

ihvertfald kan du prøve her: http://livesignmedia.dk/

• #10   3. feb 2014 evt opsøge dine kunder

• #11   3. feb 2014 Kan anbefale dig at kigge forbi www.amino.dk, Danmarks største portal for iværksættere og selvstændige. Der er mange der kan give gode bud på markedsføring.

• #12   3. feb 2014 Radio og tv er vist lige over budget.

Tror desværre personligt at de skilte er spild af penge.

• #13   3. feb 2014 Carsten - kanon tak!

• #14   3. feb 2014 Okay ...

Uanset hvad, så ville jeg dele tingene op, lave et moderselskab/holding selskab og så dele de forskellige ting op i laver i flere små Aps selskaber ... F.eks. har Reklame bestilling og montering ingen ting at gøre med fragt service i Europa eller rengøring af bolig blokke ... Så derfor, er holding selskab øverst oppe.
    Et selskab til
    - Reklame bestilling og montering
    Et selskab til
    - facade arbejde (alt efter hvilken type facade arbejde det er)
    - Have / grønne arealer vedligeholdelse
    - Rengøring af boligblokke
    Et selskab til
    - Fragt service i Europa.
    - Flytteservice.
    Og til sidst et til
    - Indlejning af folk til alle slags opgaver

Og hvorfor så det ? Dels kan der være nogle fordele i et holding selskab, men de er som ikke så vigtige sammenhæng med dit spørgsmål ..
    Men fordi dit/jeres firma er så spredt, vil det være en optimere at dele det op i de forskellige services i tilbyder. Del vil i kunne udvide og skille jer af med de forskellige ting alt efter om de går godt eller dårligt uden at det skal gå ud over de andre ting. Går det f.eks. skidt med Fragt servicen i Europa og i får oparbejdet jer en gæld i det firma, går det ikke ud over de andre sunde firmaer og i kan erklære jer konkurs med det firma og køre uændret videre med de andre...

Der næst kan i målrette jeres markedsføring langt mere ... F.eks. er en boligforening der skal bruge rengøring og vedligeholdelse pisse ligeglad med fragt i Europa .. Og med en samlet markedføring af det hele, vil i skyde med spred hagl og ikke ramme de forskellige grupper som i har .. Så målrettet markedsføring, også på de forskellige hjemmesider.

I har været i gang i 5 måneder, slå koldt vandt i blodet ... hvis i har nok at lave, skulle i hellere bruge den tid her i starten på at få alt til at køre smertefrit og perfekt inden i gaber over mere ...

Networking er en ting som mange overser men er nøgle ting rigtig mange gode ting .. Så kom ind i forskellige netværkgrupper, så kan du sparre med erhvervsfolk der dels har stået hvor du gør nu, men som også kan hjælpe og komme med gode idéer ...

Ja, så kort fortalt .. del op, målrettet markedsføring, Erhverv/Privat skal ikke have samme markedsføring, blive perfekte til det i laver og meld dig/jer ind i netværksgrupper ...

• #15   3. feb 2014 Jonas - tak for et kanon svar!

• #16   3. feb 2014 Kom ind på livet af dem som kan være jeres evt leverandør af arbejde, ved ik noget om dit erhverv, men sammenlignet med mit eget hvor det går ud på at få god kontakt med en arkitekt da de kan levere projekter (er tømrermester). Mon du kender nogen som kender nogen der kan levere mere end bare deres eget småtterier men måske står som mellemmand mellem den enkelte borger.
    Ved ik om det en mulighed bar er bud smiley held og lykke!

Kommentér på:
få firmaet ud i verdenen! hjælp!

Annonce