få firmaet ud i verdenen! hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej bg.
Dette er ikke en reklame!
Jeg er for godt og vej 5 måneder siden
Startet op selvstændigt, jeg har haft rigeligt med arbejde til mig selv, men som i nok ved " mere vil have mere"
Og jeg vil derfor gerne udvide.
Jeg vil hører jeres erfaringer og meninger om hvilken form for reklame der fungere / har fungeret bedst for jer / jeres virksomhed.
Det vi laver er:
- Reklame bestilling og montering.
- facade arbejde.
- Fragt service i Europa.
- Flytteservice.
- Indlejning af folk til alle slags opgaver.
- Have / grønne arealer vedligeholdelse
- Rengøring af boligblokke.
Dette er ikke en reklame!
Hvordan havde i gjort?
Mvh Marc Andreasen // MP Media.
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 52 Biler: 9 Emner: 272 Svar: 3.421
feb 2005
Følger: 33 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 1.700
okt 2004
Følger: 87 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 213 Svar: 8.533
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 137
dec 2008
Følger: 62 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 34 Svar: 229
Facebook reklame er i brug.
Div. Sponsorater har jeg haft i tankerne..
feb 2005
dec 2008
jul 2010
Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 222 Svar: 1.741
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 26 Biler: 6 Emner: 119 Svar: 900
ihvertfald kan du prøve her: http://livesignmedia.dk/
jul 2010
Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 222 Svar: 1.741
Blogger
Online Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 38 Følgere: 4394 Biler: 6 Emner: 27 Svar: 3.081
dec 2008
Tror desværre personligt at de skilte er spild af penge.
dec 2008
feb 2005
Uanset hvad, så ville jeg dele tingene op, lave et moderselskab/holding selskab og så dele de forskellige ting op i laver i flere små Aps selskaber ... F.eks. har Reklame bestilling og montering ingen ting at gøre med fragt service i Europa eller rengøring af bolig blokke ... Så derfor, er holding selskab øverst oppe.
Et selskab til
- Reklame bestilling og montering
Et selskab til
- facade arbejde (alt efter hvilken type facade arbejde det er)
- Have / grønne arealer vedligeholdelse
- Rengøring af boligblokke
Et selskab til
- Fragt service i Europa.
- Flytteservice.
Og til sidst et til
- Indlejning af folk til alle slags opgaver
Og hvorfor så det ? Dels kan der være nogle fordele i et holding selskab, men de er som ikke så vigtige sammenhæng med dit spørgsmål ..
Men fordi dit/jeres firma er så spredt, vil det være en optimere at dele det op i de forskellige services i tilbyder. Del vil i kunne udvide og skille jer af med de forskellige ting alt efter om de går godt eller dårligt uden at det skal gå ud over de andre ting. Går det f.eks. skidt med Fragt servicen i Europa og i får oparbejdet jer en gæld i det firma, går det ikke ud over de andre sunde firmaer og i kan erklære jer konkurs med det firma og køre uændret videre med de andre...
Der næst kan i målrette jeres markedsføring langt mere ... F.eks. er en boligforening der skal bruge rengøring og vedligeholdelse pisse ligeglad med fragt i Europa .. Og med en samlet markedføring af det hele, vil i skyde med spred hagl og ikke ramme de forskellige grupper som i har .. Så målrettet markedsføring, også på de forskellige hjemmesider.
I har været i gang i 5 måneder, slå koldt vandt i blodet ... hvis i har nok at lave, skulle i hellere bruge den tid her i starten på at få alt til at køre smertefrit og perfekt inden i gaber over mere ...
Networking er en ting som mange overser men er nøgle ting rigtig mange gode ting .. Så kom ind i forskellige netværkgrupper, så kan du sparre med erhvervsfolk der dels har stået hvor du gør nu, men som også kan hjælpe og komme med gode idéer ...
Ja, så kort fortalt .. del op, målrettet markedsføring, Erhverv/Privat skal ikke have samme markedsføring, blive perfekte til det i laver og meld dig/jer ind i netværksgrupper ...
dec 2008
dec 2008
Følger: 66 Følgere: 66 Biler: 3 Emner: 133 Svar: 365
Ved ik om det en mulighed bar er bud
få firmaet ud i verdenen! hjælp!