{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Valg af bil til omkring 15.000 kr? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg søger en bil til min kæreste, men er selv i tvivl om hvilken en jeg bør se på. Jeg har ofte bedste erfaring med VAG koncernens biler, såsom Skoda, da jeg har en Octavia som jeg er glad for, så har overvejet en Skoda Fabia (men hvilken benzin motor bør det være)?

Kriterier er:
- Plads til barnevogn i bagagerummet når den tid kommer (behøver ikke være stationcar).
- Benzin
- Nysynet og gerne så rustfri som muligt

Men hvilke biler bør jeg kigge nærmere på i det prisleje?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af bil til omkring 15.000 kr?
  • #1   23. jul 2017 Octavia en er ret stor hvis det skal være VAG. Ellers er Mondeo og 406 lige tanden større og fås oftest med langt bedre udstyr... Men nå bilen ikke er dyre så lad være med at tænk på om der er plads til barnet vogn. Skulle der komme barn så har du et par måneder til at skifte bilen ud

• #3   23. jul 2017 Tak for jeres input smiley

Vi skal ikke ud og købe en anden bil, hvis ikke der er plads til barnevogn. Det skal bilen have. Desuden har jeg også en Octavia, som kan bruges og barnevogn kan jo idag slåes meget ned, men vil nok ikke lige have en C1 størrelse.

Hvad med en fabia 101 hk version eller 75 hk? Tænker jeg vil helst ikke have en 8v.

• #4   23. jul 2017 Hvad med en VW polo fra 2002 og frem, sådan en 1,4 75 hk version. Burde vel også være fin?

• #6   23. jul 2017 Jeg ville også tage Ford Focus og Mondeo med i overvejelserne. Begge kan findes i velpassede udgaver til den nævnte pris, men forvent ikke en ny bil.
    Der kan sagtens være småting der skal udbedres, men hvis du selv kan holde på en skruetrækker, er I billigt kørende.

Prøv at taste dine parametre ind på DBA eller lignende sider. Så kan du se hvad der kommer op.

Kommentér på:
Valg af bil til omkring 15.000 kr?

Annonce