613 visninger
|
Oprettet:
Sammenfletning {{forumTopicSubject}}
På Frederikssundsvej ved Brønshøj torv er der to baner i hver retning, men både før og efter er der kun én..
Jeg kører forbi torvet ret tit og undrer mig nogle gange over om det er mig eller foruroligende mange andre der ikke ved hvordan man fletter sammen..
Jeg kører altid efter "lynlås-metoden", men det er tit at nogen prøver at presse sig ind foran..
Er der en lov der dikterer en bestemt måde at gøre det på?
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
men der er ingen som er særlige gode til at flette sådanne steder, det samme gælder motor ring 3 som de er ved at renovere PUHA siger jeg bare
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 87 Svar: 1.553
er der ikke skal den bil der har snuden først havde forkørsels ret dvs, at har du en bil på siden af dig som ikke er foran skal han trække tilbage og ligge sig bag dig omvendt skal du hvis du har snuden bag ved hans front trække dig og ligge dig bagers.
nov 2003
Følger: 72 Følgere: 69 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 3.020
men folk i dag er generelt mere og mere egoistiske i trafikken syntes jeg.
oplever også i ny og næ, at en bil bare flyver op og ligger side om side, selv om man er "10 cm" bagved forankørende,. bare fordi man skal over i "hans" spor.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 5 Emner: 211 Svar: 1.488
Det er sgu tit der er nogen der vil ind foran, selvom jeg er længst fremme.. Men godt lige at blive bekræftet i at jeg så faktisk gør det rigtige..
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 164 Svar: 1.012
Men ellers syntes jeg at der er mange egoer der ude, som bare er "mig først"
jeg er som regel altid flittig til at give plads - jeg har som regel aldrig mere travlt end jeg gerne ville hjem helskindet.
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.040
Det er nærmest en boksekamp ved Grøndals Parkvej
Sammenfletning