{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Sammenfletning {{forumTopicSubject}}

På Frederikssundsvej ved Brønshøj torv er der to baner i hver retning, men både før og efter er der kun én..
Jeg kører forbi torvet ret tit og undrer mig nogle gange over om det er mig eller foruroligende mange andre der ikke ved hvordan man fletter sammen..
Jeg kører altid efter "lynlås-metoden", men det er tit at nogen prøver at presse sig ind foran..

Er der en lov der dikterer en bestemt måde at gøre det på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sammenfletning
  • #1   29. okt 2009 den der er forest skal ind først hvis striberne bare slutter

men der er ingen som er særlige gode til at flette sådanne steder, det samme gælder motor ring 3 som de er ved at renovere PUHA siger jeg bare

• #2   29. okt 2009 ja hvis der er linjer midt på vejen skal du køre efter vognbane skift, hvor du skal sørge for plads selv,

er der ikke skal den bil der har snuden først havde forkørsels ret dvs, at har du en bil på siden af dig som ikke er foran skal han trække tilbage og ligge sig bag dig omvendt skal du hvis du har snuden bag ved hans front trække dig og ligge dig bagers.

• #3   29. okt 2009 præcis som lynlås metoden, den forreste SKAL først, alt andet er ulogisk og kun til gene for andre, hvilket man jo ikke må være.

men folk i dag er generelt mere og mere egoistiske i trafikken syntes jeg.
    oplever også i ny og næ, at en bil bare flyver op og ligger side om side, selv om man er "10 cm" bagved forankørende,. bare fordi man skal over i "hans" spor.

• #4   29. okt 2009 Der er nemlig ikke striber, så det er ikke vognbaneskift..
    Det er sgu tit der er nogen der vil ind foran, selvom jeg er længst fremme.. Men godt lige at blive bekræftet i at jeg så faktisk gør det rigtige..

• #5   29. okt 2009 den gang jeg tog kørekort der fik jeg at vide at man sammen fletter hvor den foreste bil har fortrinsret og at man skal give plads ved f.eks nedkørsler til motorvejen, så den der kommer fra nedkørslen har "fri vej"

Men ellers syntes jeg at der er mange egoer der ude, som bare er "mig først"
    jeg er som regel altid flittig til at give plads - jeg har som regel aldrig mere travlt end jeg gerne ville hjem helskindet.

• #6   29. okt 2009 Haha, oplever det samme hver dag smiley

Det er nærmest en boksekamp ved Grøndals Parkvej

Kommentér på:
Sammenfletning

Annonce