{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

hvordan gør man så lige det.. {{forumTopicSubject}}

hej alle kloge, det er der vist brug for, , jeg står i det syntes jeg lille problem, at ville bytte min ninja + en billig lille bil, til en beder bil, herinde er jo folkne som vil købe mc, og de har måske en bil de ville bytte med for mine to køretøjer, , men så blir problemet pludslig stort, man må ikke have en bil, med i annoncen, i mc gallariet, og omvendt i bil gallariet, , sååååå hvordan bytter man to køretøjer for et herinde, , mvh hc

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan gør man så lige det..
  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #1   1. mar 2010 sæt mc til salg på mcgalleri og bilen til salg her og så skriv i annoncen at henholdsvis bil og mc kan indgå i handlen.
    tror umiddelbart det er nemmere at sælge hver for sig
    held og lykke med salg/bytte

alternativt så skriv en besked til en admin her på siden og spørg dem om problemstillingen

• #2   1. mar 2010 det er sgu ellers en fed kværn

• #3   2. mar 2010 hej mikkel, , nej det er jo det der er problemet, man må ikke have to forskellige køretøjer med i annoncen, havde lige oprettede en bytte anonce, på mc gallariet, men en hjælpe adminstrator, slettede den som irrelevant annonce, fordi bilen også sku indgå i handlen, , skrev til hjælpe admi, , hvordan, jeg så sku, gøre det vidste han ikke, kun at regler var regler, he he derfor dette spørgsmål, og da noget besværligt at sku henvise til to gallarier for at ville lave en byttehandel.
    mvh hc

• #4   2. mar 2010 hej neerup.. så lige din orange racer, , er du da syg den er hård,
    der kan min lille grønne sag sku nok ikke være med, he he fed øse.
    mvh hc

Kommentér på:
hvordan gør man så lige det..

Annonce