Opbevaring + gør det selv værksted {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Vi er ved at starte et kombineret opbevaring af biler og ”gør det selv værksted” i Århus. Men før vi lejer lokaler, vil vi gerne vide hvor stor interessen er. Blandt andet for at kunne afgøre, hvor mange kvadratmeter vi skal gå efter.
Priserne vil være 1.000 kr. pr. måned for opbevaring af en bil. Leje af lift vil være på cirka 100 kr. for en time. Senere vil der blive udvidet med diverse former for professionelt værktøj, dækmaskiner, bremsetest m.m.
Bilerne vil stå i et opvarmet og aflåst lokale, men brugerne vil selvfølgelig have adgang døgnet rundt. Der vil blive installeret overvågning af bilerne.
Er du interesseret så send en e-mail til Info@SafeRacing.dk eller ring på tlf. 2611 7733.
Med venlig hilsen
Bjørn Ibsen
nov 2003
Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 1.073
Hvis 1000kr er månedslejen, så tror jeg ikke I får mange kunder. GDS værksted er en god ting. Supplér det evt op med et lille lager af div. reservedele.
sep 2004
Følger: 76 Følgere: 76 Biler: 5 Emner: 293 Svar: 7.280
Gør det selv værksted er en dog en kanon god ide og lift leje lød rimelig da, men sørg for at supplere det hele med værktøj osv... fandme surt at stå og mangle et stykke værktøj lige pludselig!
Fin koncept ide... kunne godt blive til noget.. lidt mere centralt i DK havde måske været bedre og som folk siger.. muligheden for konceptet havde nok været større i KBH.
Mvh Chris
feb 2003
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 2.096
GDS værksted er en meget god ide, men igen er prisen vigtig. for en 100 kr seddel i timen ville jeg nok vælge min egen donkraft og aksel bukke, men det er jo så bare mig
Held og lykke med projektet alligevel
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.333
nov 2003
Følgere: 22 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 1.073
sep 2005
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 13
Stedet er ment som e tilbud til dem, som går og roder med deres biler men mangler et sted at gøre det. Ved de fleste andre lagertilbud er der kun tale om opbevaring, dvs. at der ikke er mulighed for at reparere på bilerne. Det er et professionelt gør det selv værested.
Men ellers tak for kommentarerne.
Med venlig hilsen
Bjørn
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.333
Selvom varme, videoovervågning ect lyder godt, så sætter det også mange begrænsninger i forhold til hvis man fandt et mindre privat sted. Ganske vist er der så sikkert ikke varme eller videoovervågning, men til gengæld er man den eneste der kommer på stedet og varmen må man arbejde sig til
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 1.255
Opbevaring + gør det selv værksted